For everyone interested my handcrafts

Hi, welcome to my handcraft world, bellow all the bags was ordered from my friends, except I write on this stuff still available, and I decided to stop custom made now because recently I busy on my work, if u really like my handmade, please e-mail me for more detail, see I got free time to do ur order or not and I didn't provided to choose a fabric, hope everyone understand . Thanks ^^
欢迎大家来到我的手作世界,以下的包包通常是友人要求定制,除非我有注明哪些包包是要买的。最近我将会很忙,而我不是全职在做手工,所以要暂时暂停定制包包,大家假如真的很喜欢我的包包,欢迎email询问我,看我是否抽出时间来做哦~~谢谢~~
~~暂时关闭定制服务~Temporary close for custom made~~

Sunday, September 12, 2010

田园风托特包 tote bag














哇~~这个包包成品一出来时,我之前的辛苦都已经给抛诸脑后了。做包包我是最不喜欢画纸型、拓印之类的准备工作,当成品出来之后,觉得一切都没有白费到!!接下来,下个包包的包型挑战的难度会比这个包包更高呢,希望大家能够拭目以待啦~~~

13 comments:

梦之园 said...

喜欢!!

Anonymous said...

请问这个包包有卖??

Gwen said...

这个包包没有买哦~~因为是人家订制的,不过我还有多余的布料,可是只能够做多一个而已,你有兴趣吗?

teng said...

Hi Gwen, I'm very interested in this tote bag and your handphone pouch. Wondering if you still open for booking although the title says no? ;x If yes, could you please drop me a mail? ;)

Gwen said...

hello teng, I still can make it one, but the fabric combination will be change, and I also cant drop by a mail to u coz the link was corrupted,so please email ur order to my gweneng82@gmail.com, thanks.

Way said...

hihi,
not sure did u close the deal with the friend above. Just wonder if you did not made the bag for he/her,I'm interested, if you had made her the bag, then will you be doing any tote bag again. Please email me if possible.
Thanks

zhin said...

我喜欢你做的包包,请问你会在五月卡卡?或是你还有定制这种包吗?

Gwen said...

这个包包还会在定制,不过布的样式会转变哦。欢迎你email我^^

zhin said...

zhin_7@hotmail.com. 请问你可以告诉我包包的大概价钱? 欢迎fb我。

bethliew85 said...

hi~~请问这包包还可以定制吗?多少钱?

Gwen said...

对不起喔,现在暂时关闭定制服务喔~~欢迎继续支持,谢谢~~

bethliew85 said...

有买现货吗?

Gwen said...

暂时没有哦~~不过最近会赶做给我朋友,看我有时间会否多做一个,到时有现货就会放上这里的,请期待哦 ^^